רשת מועדונים לבת מצווה הגדולה בישראל!

קולקציית מועדונים לבת מצווה 2024

רשת פארטי פור יו גאה להציג בפניכם את קולקציית מועדונים לבת מצווה לשנת 2024

סניף

תל אביב

מועדון לבת מצווה

מיאמי קלאב

סניף

תל אביב

מועדון לבת מצווה

בוסטון קלאב

סניף

תל אביב

מועדון לבת מצווה

קויה אמסטרדם

סניף

ראשל״צ

מועדון לבת מצווה

ניו יורק החדש

טעימה מהאירועים שלנו

לקוחות ממליצים

טיפים לבת מצווה

ביאנה ביידר

לפני שבוע

חגגנו בת מצווה שהיתה לא פחות ממושלמת!!! לפני האירוע קיבלנו ליווי מקצועי וסבלני של קרן שדאגה לענות על כל השאלות ולסגור את כל הפינות. המקום ברמה מאוד גבוהה, נקי, מסודר, מרווח ומעוצב. כל הצוות ביום האירוע היה מקסים ומקצועי, הבת שלנו קיבלה מענה לכל משאלה קטנה וגדולה, האוכל היה בכמויות והצוות דאג למלא שוב ושוב, הדי ג'יי יצר אווירה אנרגטית ושמחה כך שכל הילדים רצו להשתתף ללא יוצא מן הכלל. האירוע פשוט עלה כל הציפיות שלנו ומעבר לזה, והכל הודות לצוות המדהים של המקום. תודה שעשיתם עבורנו אירוע בלתי נשכח!!!
קרא עוד
מועדוני בת מצוות בראשון לציון - מועדון ניו יורק

vicki soffrin

לפני שלושה שבועות

חגגנו לבת שלנו בת מצווה במועדון ניו יורק החדש ואני חייבת להגיד שזאת הייתה חוויה כל כך טובה ! הצוות נתן לנו תחושה נעימה מאוד , מפרגנת ,ממש כאילו הם לא עושים אירועים כאלה על בסיס יומיומי ואנחנו הלקוחות היחידים שלהם. תחושה שלכולם איכפת שהאירוע יהיה כיף ומשמח מהדי ג'י למנהל האירוע ,המלצרים .. ממש ממש כולם. קרן המקסימה שהייתה זמינה לכל שאלה בכל יום ושעה והרגיעה כל חשש הכי קטן . המון תודה על הכל !!
קרא עוד
קישוטים לבת מצווה מבפנים של מועדון לבת מצווה בראשון לציון הניו יורק החדש

חנית בונפיל

לפני שבועיים

קיימים מספר מועדונים של הרשת שמתאימים למלא את צרכיו של החוגג. אנחנו חגגנו במיאמי קלאב כי הזמנו גם מבוגרים. היה מושלם!❤️ גם הילדים וגם המבוגרים נהנו מאוד! בהחלט האירוע עלה על הציפיות.
קרא עוד
גלריית תמונות פארטי פור יו

נינה אבטיסיאן

לפני שלושה שבועות

אחרי חיפושים רבים אחר מועדון לחגיגת בת המצווה לבת שלנו הגענו למועדון ניו יורק.. מהרגע הראשון שנכנסנו היה חיבור מדהים. קרן ואופיר פשוט מדהימים. מהרגע הראשון נתנו לנו הרגשה שיש על מי לסמוך. דאגו שהכל יהיה מושלם החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לארוע עצמו. הארוע היה מהמם! הילדה היתה בעננים! הכל היה מאורגן ומסודר, כל אנשי הצוות היו מעולים. תודה רבה על הכל , אתם אלופים!! ❤️
קרא עוד
גילי אורן

Ronniet Agami

לפני שבוע

קרן ואופיר היקרים, היה אירוע מושלם. היה שמח, מלא פעילויות. צוות מקצועי וקשוב לכל בקשה. כל הכבוד! קרן, תודה על הסבלנות על כל השאלות ובקשות שלי ❤️ היה פשוט מהמם!! נעמה הייתה בעננים והכי מאושרת שאפשר. תודה רבה לכם ❤️
קרא עוד
מסיבת פול מון לבת מצווה במועדוני בת מצוות בראשון לציון - מועדון ניו יורק

Roni Sibi

לפני שבועיים

מרגע שנכנסנו רווה הבן שלנו ידע שזה המקום שהוא רוצה לסגור. בימים אלו שמצב הקורונה גרמה לבידודים ודחיית ארועים, לחץ ,והיסטריה .קרן ואופיר האלופים מאזור ראשון לציון ליוו אותנו בצורה סבלנית ומכילה בדרך מקצועית. צוות נויורק עשו לבן שלנו ארוע מושקע ומדהים . הילדים נהנו בטרוף,הדי ג'יי היה מושלם,היו משחקי הפעלה ברמה גבוהה מאוד,משחקי שולחן מולטימדיה . האוכל והמתוקים היו בשפע… תודה רבה על ארוע בלתי נשכח . אלופים❤️ תודה רבה לקרן אופיר המיוחדים… אין עליכם ❤️
קרא עוד
תא כסף אטרקציית מועדונים לבת מצווה

גלי אורן

לפני שבועיים

היי קרן ואופיר , רצינו לומר המון תודה על אתמול בערב. הכל היה מושלם!!! היה תענוג לראות איך בפעם השניה שלנו אצלכם, האירוע יצא פשוט נהדר, ואפילו העפיל על קודמו לפני שלוש שנים. אז, שוב תודה רבה… נתראה בבר/בת מצווה של הנכדים
קרא עוד
תמונה של מועדון לבת מצווה בחגיגת בת מצווה

Mirit Baranes

לפני שבועיים

הגענו למקום דרך האינטרנט, ההמלצות היו חמות. ראינו מספר מקומות אבל משהו בגישה ובקשר עם בעלי המקום הרגיש לי נכון (לי זה מאוד חשוב). חגגנו בת מצווה ורצינו שהערב הזה יהיה שמח ומגוון באטרקציות. היה ערב פשוט שמח!! הצוות ניהל את האירוע עד לפרט הכי קטן. כל בקשה נענתה במיידית באדיבות. הכל ניתן בלארג'יות ויד רחבה. התקליטן והחברה המפעילים דאגו לאורך כל הארוע להפעיל את החברה ולשמור על פעילויות מהנות, כך שלא תהיה שניה אחת שהילדים לא ב"היי". הצלם, הדיג'יי, הבחור בבר והמנקה- כולם פשוט באו לעבוד ולתת שירות!! חוויה מושלמת. תודה לכם קרן ואופיר היקרים. זה היה למעלה מן המצופה!
קרא עוד

חגיגת בת מצווה שלא יפסיקו לדבר עליה!

חגיגה במועדוני בת המצווה של פארטי פור יו

Party4U הינה רשת מועדונים לבת מצווה הגדולה בישראל אשר פועלת בתחום למעלה מ 10 שנים עם ניסיון של אלפי אירועים מוצלחים.המועדונים של Party4U פרוסים מס׳ מוקדי ביקוש באזור המרכז כך שתוכלו לבחור במועדון לבת מצווה הקרוב לביתכם.

בין אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה בראשון לציון תוכלו ליהנות ממועדון ניו יורק או אם אתם מחפשים מועדונים לבת מצווה בתל אביב שם המבחר גדול יותר ותוכלו להינות ממועדון קויה אמסטרדם, מועדון מיאמי קלאב או אפילו מועדון בוסטון קלאב שממוקם ברח׳ קרליבך 7 ת״א.

כל המועדונים שברשת פארטי פור יו מעוצבים בהשראת מקומות בעולם וברמת גימור וטכנולוגיה שטרם נראו בארץ אם זה מערכות הסאונד והתאורה שיוצרות חוויה אור קולית או אם זה גודל חלל המועדון שלא משאיר טיפה לספק איזה מועדון היפה ביותר בעיר(:

אבל זה לא הכל, חוגגת שסגרה אירוע בת מצווה ברשת Party4U תהנה ממגוון עצום של אטרקציות ייחודית לנו, דוכני מזון מפנקים, כניסה עם לימוזינה בסגנון האח הגדול, אומני אורח כמו בן זיני, אנה זק, סטפן ועוד. וכמובן צוות הדי ג׳יי הכי טובים בתחום.

אז למה את מחכה? בחרי את המועדון וצרי איתנו קשר כבר עכשיו לאירוע שלא יפסיקו לדבר עליו!

בת מצווה חוגגים רק בפארטי פור יו

כל אירוע בת מצווה שאנו עורכים מתוכנן עד לפרטי הפרטים, כאילו זהו אירוענו הראשון, על מנת להבטיח חוויה מושלמת מההכנה ועד לביצוע. צוות Party4U מתמקד בכל פרט, קטן כגדול, לשדרוג האירוע שלכם לרמה הגבוה ביותר, תוך מתן דגש על יחס אישי ומסור.

האטרקציות ייחודיות שלנו –  האטרקציות שלנו נבחרות בקפידה, מתחדשות תמיד ומותאמות לאישיות ולהעדפות של החוגגת, מבטיחות ייחודיות בחגיגת בת המצווה שלך. תוכלו למצוא אצלנו תקליטנים מקצועיים ומנוסים, המומחים בלהטות את הרחבה בכל מועדון.

נבחרת הDj's שלנו – אצלנו תמצאו את ה DJ's הטובים המקצועיים והמנוסים ביותר בארץ. מדובר בתקליטנים מקצועיים ששורפים את הרחבות במועדונים בכל סוף שבוע עם ניסיון של שנים בהרקדה והפעלה לבת המצווה. צוות הדיגיי שלנו מתעדכנים על בסיס שבועי בכל הלהיטים שיוצאים (כולל טרנדים חמים מהטיק-טוק) ושילובם במהלך האירוע. לפני כל אירוע אנו עושים תיאום צפיות יחד איתך מול הדי׳גיי, בונים ליין אפ, בוחרים מרשימת משחקי החברה ואף נותנים דגשים ייחודים לאירוע שלך.

מועדונים לבת מצווה חדשים – טוב, את זה כבר כולם יודעים לרשת Party4U יש את המועדונים הכי יפים והכי מושקעים בתחום. נקודה. אצלנו תמצאו מועדונים לבת מצווה ברמה אחרת ממה שהתחום יכול להציע הכוללים מערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בארץ עם מסכי LED עוצמתיים, פנסי BEAM מהמשוכללים בתחום לחוויה אור-קולית מחשמלת ממש כמו מסיבות של הגדולים והשהמועדון היפה ביותר ינצח (:

תפריט ניווט