• קטגוריה:כללי

התינוקת שלכם כבר לא ילדה יותר, היא גם לא ילדה קטנה יותר ( גם אם בזיכרונכם היא כזו ) היא כבר נערה וזה הזמן להשקיע זמן ומרץ בארגון מסיבת בת מצווה. במאמר קצר זה ניתן לכם כמה טיפים שיאפשרו לכם לחגוג אירוע בר מצווה \ בת מצווה בצורה הטובה ביותר, מבלי לגמור עם חור בכיס או תחושה של חוסר סיפוק.

מאיפה מתחילים ? – ארגון מסיבת בת מצווה

לפני שמתחילים ללמוד את הפרטים בכל הקשור לדברי הפקות בת מצווה חשוב מאוד לדעת איזה תקציב עומד לרשותכם מכיוון שאין מה לעשות – המצב הכלכלי ויציבותו של מעמד הביניים בישראל היא אינה כפי שהייתה בעבר ברגע שיש מסגרת תקציב מסודרת, עם טיפה עודף לחריגה לא צפויה – ארגון מסיבת בת מצווה יצא לדרך. עכשיו איך ממשיכים – ראשית כמובן אנו עוברים על איפה – מועדונים לבת מצווה יש מגון רחב וצריך לבחור את הטובים ביותר. עכשיו עליכם לבחור את אופי האירוע – למשפחות גדולות עם המון דודים ודודות אנו ממליצים יותר לבחור בכיוון של ארגון מסיבת בת מצווה בצורה מסורתית, מכיוון שאירוע של בת מצווה ביאכטה או על מסיבת בת מצווה על בריכה פשוט לא מתאים לכל אחד ועלול שלא להיות מהנה לרוב האורחים. למשפחות קטנות וצעירות יותר, בו יש דגש על החברים של המשפחה והנערה – אפשר לערוך אירוע מיוחד- ארגון מסיבת בת מצווה ביאכטה, בריכה או במועדון מקצועי לבת מצווה למי מכם (בלי עין הרע) שיש תקציב גדול במיוחד – אפשר לערוך את שניהם. מסיבה בבריכה וכמה ימים אחרי או לפני ( לא צמוד מידי! אחרת תהיו מותשים) לערוך אירוע מסורתי. הדבר אמנם כרוך בהוצאה גדולה יותר אבל לא כל כך הרבה יותר גדולה מכיוון שהאירועים נעשים מצומצמים יותר ויש פחות הוצאות על כל אירוע.

טיפים אחרונים

ארגון מסיבת בת מצווה זוהי הזדמנות נהדרת לכמה דברים – גיבוש המשפחה, מתן אחריות לילדה שלכם כדי שתהיה כבר בוגרת וחגיגה מהנה ולכן הטיפ הטוב ביותר שנוכל לתת לכם – גשו לארגון מסיבת בת מצווה בגישה חיובית ותהנו מהעשייה עצמה, אל תראו את העניין בתור מטלה אחרת זה פשוט לא יצא טוב.

 

בהצלחה!

WhatsApp Chat