מועדון לבת מצווה ניו יורק בראשון לציון

תושבי ראשון לציון והסביבה, שימו לב!
העלנו את הרף ועכשיו אפשר להתחיל לשחק. תכירו את המועדון שקורא תיגר לכל המועדונים לבת מצווה בסביבה לבוא ולהתחרות בו ביופי, בשכלול, ובטכנולוגיה.

0
דירוג 5 כוכבים
5/5
ענבר גל מנור 10.05.18
"התקשרנו לקרן וקבענו פגישה, בפגישה נוצר קליק ורוני מיד ידעה שאיתם היא רוצה לחגוג בת מצווה. היה מדהים, שולחן סנוקר, הוקי ועוד משחקי חברה..."
שני בוסי חן 14.04.18
"השירות שקיבלנו מכל הצוות מרגע לחיצת היד ועד לסוף האירוע היה ללא דופי. קיבלנו מכל אחד מחברי הצוות שירות מקצועי, אדיב וחם. כולם עמדו לרשותנו..."
אביטל הנדלר 13.1.19
"כל החוויה החלה לפני חודש וחצי כאשר נפגשנו עם הצוות המנצח של קרן ואופיר. הם הקסימו אותנו והצליחו לעמוד ברף הגבוה של השירות , אשר שמו בפנינו..."

החלטת? דברי איתנו!

מועדון לבת מצווה בראשון לציון

מועדון לבת מצווה בראשון לציון – ניו יורק החדש אשר בנוי מרחבת ריקודים גדולה המאובזרת במערכת לייזרים תלת מימד, רובוסקנים ותאורת לד.
מועדון ניו יורק החדש מאפשר הצגת תמונות Online של החברים מהמסיבה בזמן אמת על גבי מסכי LCD הפזורים בחלל המועדון.
במועדון בת מצווה בראשון לציון ניו יורק החדש ניתן לשלב מבוגרים ללא מפריע לילדים עם בידוד של רעש.

תמונה של אייקון מועדון לבת מצווה
חנייה במקום
תמונה של אייקון מועדון לבת מצווה
משלב מבוגרים
תמונה של אייקון מועדון לבת מצווה
האיכות הגבוהה ביותר
תמונה של אייקון מועדון לבת מצווה
אירועים פרטיים
תמונה של אייקון מועדון לבת מצווה
מסך להקרנה
תמונה של אייקון מועדון לבת מצווה
20+ אטרקציות ייחודיות

מועדון בת מצווה בראשון לציון – ניו יורק

הטרנד החם של חגיגת בת מצווה במועדון לבת מצווה בראשון לציון הולך ותופס תאוצה גדולה מאוד. כיום כל ילד או ילדה שהגיעו לגיל מצוות רוצה לחגוג עם החבילה ואיפה אם לא, באחד ממועדוני בת המצווה הפזורים ברחבי הארץ. נכון עד היום המועדונים השווים באתר התמקמו להם בתל אביב וזאת משום שכמות הבליינים שם גבוה משאר המקומות בארץ לכן בעלי מועדונים השקיעו הרבה יותר מחשבה, מאמץ, וכמות מזומנים כדי להקים את המועדון החם הבא. ו… נכון לא רק אותם בליינים זכו להינות מאותם מועדונים מפוארים אלה גם חוגגי הבר ובת המצוות שבחרו לחגוג את האירוע של החיים שלהם במועדונים לבת מצווה באזור תל אביב.

כיום כאשר הטרנד של חגיגת בת המצווה במועדון עוד ועוד מועדונים נפתחים המיועדים לאירוע חגיגי זה.. והיום גם תושבי ראשון לציון והמרכז נהנים ממועדון לבת מצווה חדש, מפואר, עם מיטב הטכנולוגיה המיובאת מרחבי הגלובוס ומערכת סאונד שפשוט חייבים לשמוע כדי להאמין..

תכירו את מועדון בת מצווה ניו יורק החדש בראשון לציון! מועדון ניו יורק מאובזר ב 15 פלזמות חדישות המאפשרות להקרין במהלך האירוע את התמונות של החוגגת או לחילופין קליפים של MTV ואיפילו תמונות Online של האירוע בזמן אמת! אז נכון..

יש עוד מועדונים לבת מצווה בראשון לציון, אבל מועדון כזה?! בואו לראות בעצמכם!

מהם היתרונות במועדון בת מצווה בראשון לציון של פארטי פור יו?

עד לפני כמה שנים בודדות היה נהוג לחגוג אירוע בת מצווה באולם אירועים או גן אירועים או מסעדה והיה צורך בהוספת שירותים חיצוניים כמו די ג'יי, עיצוב, צלמים, קייטרינג חיצוני או של המקום ועוד. כיום עם המועדון לבת מצווה בראשון לציון של חברת פארטי פור יו  אינכם צריכים לרוץ בין הספקים השונים, ופשוט ליהנות ממגוון של שירותים שכבר קיימים במועדני בת מצווה בראשון לציון וליהנות מיתרונות נוספים כמו:

  • מועדון בת מצווה בראשון לציון של פארטי פור יו כולל בתוכו ציוד איכותי כמו מערכת הגברה ותאורה מקצועיים, עמדת די ג'יי, מטבח ורחבות נוספות לצורך האירוע.
  • במועדון בת מצווה שלנו בראשון לציון תוכלו לעשות רעש של שמחה באוויר עד השעות הקטנות של הלילה בלי לפחד שאתם מפריעים למישהו.
  • המיקום של המועדון בת מצווה שלנו בראשון לציון הוא מיקום נוח ואטרקטיבי וכמובן נגיש.
  • אצלנו בפארטי תוכלו להנות מכל החבילה עבור האירוע שלכם בלי להתרוצץ ולקבל את הכול במקום אחד.
  • ניתן לקיים מגוון של פעילויות עבור הילדים ואטרקציות ייחודיות.
  • לילדים יהיו פינות משחקים כמו מולטימדיה, שולחנות משחק, סימולאטורים
  • למבוגרים יהיה בופה מזנון עשיר באזור של המבוגרים שלא חסר בו דבר. הבופה שלנו עשיר ומגוון במאכלים שונים, כך שאף אחד לא יישאר רעב.
  • אצלנו במועדון לבת מצווה בראשון לציון תוכלו להנות מחבילות הכל כלול במחיר אטרקטיבי במיוחד שלא תוכלו לסרב לה.

מה חשוב לדעת כשבוחרים מועדון לבת מצווה בראשון לציון הכל כלול

  • כאשר בוחרים מועדון לבת מצווה בראשון לציון הכל כלול
    עבור האירוע בת מצווה, חייבים להקפיד על כמה דברים חשובים כמו איזו כמות של אורחים המועדון יכול להכיל בתוכו.
  • האם ניתן להוסיף קישוטים או להוסיף הפעלות חיצוניות אשר אינן קיימות בחבילה אשר המועדון מציע. 
  • את הסגנון והאווירה שאתם מחפשים לאירוע שלכם. תנסו לדמיין את האירוע שלכם במועדון אליו הגעתם ומה הייתם רוצים שיהיה באירוע הזה.

הפעלות מותאמות לבת מצווה בראשון לציון

אירוע בת מצווה במועדון בת מצווה בראשון לציון עם משחקים והפעלות מותאמים לבת מצווה. כל מוכן?? אז נכון שמועדון בחרנו, נכון שדי ג'יי כבר יש, ארוחה גם כן, אבל מה עם המשחקים הפעלות ושולחנות המשחק? על זה כבר חשבתם? פארטי פור יו מעמידה לרשותכם מגוון רחב של אטרקציות שיוכלו לשדרג את האירוע שלכם.

לדוגמא: שולחנות משחק – שולחן סנוקר, שולחן הוקי אוויר, שולחן כדורגל – ממקמים את שולחנות המשחק בתחילת האירוע בחצי השעה הראשונה, עד שכל הבלאאאגן השמח מתחיל.
כמובן לאחר כחצי שעה מוצאים את השולחנות המשחק כדי שילדים לא ישחקו בהם במהלך הריקודים והם יתפנו להפעלות נוספות. אטרקציה נוספת שניתן להוסיף היא עמדות מולטימדיה – קונסולות משחק ווי, קונסולת משחק סוני. את העמדות מולטימדיה ממקמים גם בתחילת האירוע עד שהכל מתקפל.
בנוסף ניתן לשלב מופעים אומנותיים והפעלות, משטחי ריקוד, להפוך את המסיבה למסיבת פול מון ועוד.

אטרקציות נוספות שאנו מקיימים במועדון לבת מצווה בראשון לציון

אנו בפארטי פור יו משתדלים להביא לכם את כל מה שנחוץ וכל מה שנכון לאירוע שלכם, וניתן לשלב לא מעט אטרקציות נוספות, כמו:

  • קליעת צמות מיוחדות.
  • מגנטים יצירתיים.
  • כניסות מיוחדות של כלת השמחה.
  • השכרת לימוזינה ועוד.

תכנון אירוע בת מצווה במועדון לבת מצווה בראשון לציון של פארטי פור יו

בניית לוח זמנים לאירוע בת מצווה מצריך ניסיון רב בתחום האירועים בכלל ובתחום הבת מצוות במועדונים בפרט. אנו בפארטי פור יו נבנה יחד אתכם לוח זמנים מדויק כדי שלא יווצר מצב ל״זמנים מתים״ במהלך האירוע. זה אומר כניסה מרשימה עם שטיח אדום, לימוזינה, אופנוע כבד, או כניסות מרשימות אחרות – קבלת פנים למוזמנים (שולחנות משחק, מולטימדיה, סימולטורים, פינות אומן, וכו׳) וכמו כן ארוחה ומשך הזמן שלה.

אנו בפארטי פור יו דואגים להרכיב לכם את כל האלמנטים הנדרשים על מנת לקיים אירוע בלתי נשכח ולגרום לכם לצאת מהאירוע עם חיוך ענק וחוויות יוצאות דופן לכל החיים. אצלנו תוכלו להנות מפתרונות רבים ותקבלו מענה לכל אתגר ולכל שאלה. צוות פארטי פור יו מבטיחים לכם שהילדה שלכם תרגיש כמו נסיכה אמיתית!

מועדון לבת מצווה ניו יורק ⭐⭐⭐⭐⭐

כמובן! מועדון לבת מצווה ניו יורק בראשון לציון פועל עם רישיון עסק בתוקף וביטוח צד ג׳ על פי החוק שיופעל במקרה של תאונה במקום.

כן. הכניסה הראשית למועדון ניו יורק בראשון לציון היא ממתחם הבילווים של הרובע החדש (קו המסעדות) ע״י מדרגות לדים.

למוגבלי נגישות ניתן בתיאום מראש להיכנס למועדון דרך הכניסה האחורית עם מעלית.

שאלת השאלות, האירועים שאנו מספקים ללקוחותינו הם שונים אחד מהשני על מנת ליצור אירועים חוויתים ובלתי נשכחים מותאים לבעלת השמחה.

אך בכל זאת, ניתן לומר בגדול שטווחי המחירים הממוצעים שלנו נעים בין 10,000 ₪ לבין 13,000 ₪ בהתאם לחבילה שנבחרה ולאטרקציות שבחרתם

מועדון ניו יורק בראשון לציון כולל 15 פלזמות חדישות שמאפשרות הקרנת תמונות וסרטונים בזמן אמת. כמו כן, המועדון מצייד את התחום ברמת הסאונד ומציע מערכת סאונד מקצועית.

המועדון שלנו ממוקם בראשון לציון בכתובת: משה בקר 11

כי אירועים רגילים, לא צריכים אותנו!

נשמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה, שאלה או הערה במגוון ערוצים:

WhatsApp Chat