הבת שלכם היא לא ילדה רגילה. כלומר, יכול להיות שהיא כן ילדה שחווה חוויות נורמאליות וילדות נורמאלית (תודה לאל), אבל כשהיא עומדת להגיע למצוות, היא כבר לא ילדה רגילה.

 

היא מפיקת אירועים. ומה על הפרק אתם שואלים? הפקות אירועים בת מצווה. באמת. היא יכולה להקים חברה רשומה בע"מ. יש לה כל כך הרבה רעיונות בראש. היא אוספת מידע מכל מקום שהיא נמצאת בו מכל אדם שהיא מדברת איתו. היא מתלבטת אם היא רוצה מועדון טוב לבת מצווה או מועדון מיוחד לבת מצווה. ההבדל הוא עצום, אל תשאלו. לא, באמת אל תשאלו. היא תסביר לכם שבמועדון טוב יש מוזיקה טובה ואנשים מגניבים ובמועדון מיוחד יש תפאורה, רקע. זה יהיה נאום יותר ארוך מהנאום שישא פיזיקאי אם תשאלו אותו על תורת הקוונטים.

כשהיא מתחילה עם הפקות אירועים בת מצווה- לעצור אותה?

אז כשהבת שלכם עוברת את התהליך והופכת להיות מפיקת אירועים באמצע הפקת חייה, תנו לה להתפרע עם הדימיון, בסופו של דבר יכול להיות שיצא משם משהו שגם גם ישמח אותה וגם יהיה פרקטי, אך דאגו לכך שהיא תדע היכן עובר הגבול. גם אם היא מרחיקה לכת וחושבת על הפקות אירועים בת מצווה שלה עדיין תהיה תחת השליטה שלכם. אופציה שניה, במידה ואתם יכולים להרשות לעצמכם זאת, אולי שווה לקחת חברת הפקות או מפיק אירועים שיבצע עבורכם את כל הסידורים של הפקות אירועים, הוא יעבור על מועדונים לבת מצווה בצורה כזו שתתאים את המועדון במיוחד בשבילכם ואף יעשה את כל הסידורים הנדרשים. בת המצווה מובטחת להיות ייחודית, מיוחדת ומתאימה לצרכייכם, ולצרכים של בתכם במקרה זה.

חברת הפקות אירועים בת מצווה- לעשירים בלבד?

כשאתם שוכרים חברת הפקה שתפיק עבורכם את האירוע, כמובן שמדובר בהוצאה כספית. אין דיון לגבי זה. מצד שני, מדובר פה באנשי מקצוע שיודעים בדיוק מה השוק מציע, מה ניתן ומה לא, מה מומלץ ומה מומלץ פחות. הם יודעים איפה כדאי לרכוש את הפרטים החשובים במחירים הטובים ביותר. כמובן שגם זמן ההתעסקות שלכם שווה כסף, אתם אנשים עסוקים. אבל בסופו של יום, החגיגה תגיע, ובכל מקרה היא תהיה מדהימה וכיפית. אז תרגעו ותהנו!

 

בהצלחה! 

WhatsApp Chat